تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
plusresetminus
حزب الله: معاون فرهنگی ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از اهدای تجهیزات ورزشی به مناطق کم برخوردار شهر کرج خبر داد و گفت: این تجهیزات با ارزش ۴۲۰ میلیون تومان به استانداری البرز تحویل داده شد.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۶۵۶
مناطق کم برخوردار کرج به تجهیزات ورزشی مجهز شدند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر اشتری  با اشاره به نقش ورزش در زندگی جوانان و سوق آنان به سمت سلامتی و دوری از آسیب‌های اجتماعی به ویژه در مناطق کم برخوردار، اظهار داشت: بر همین اساس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اقدام به توسعه تجهیزات ورزشی در مدارس کم‌برخوردارتر کرج کرده است.
وی با بیان اینکه این تجهیزات با ارزش ۴۲۰ میلیون تومان به استانداری البرز تحویل داده شده است، گفت: توزیع تجهیزات پس از شناسایی مدارس کم‌برخوردار از سوی این دستگاه صورت می‌پذیرد.
این مسئول از جمله تجهیزات ورزشی اهدا شده به میز پینگ پنگ، فوتبال دستی بزرگ، دستگاه انعطاف پذیری، دستگاه بارفیکس خوابیده، حلقه کمر ورزشی، راکت تنیس و تاتامی اشاره و بیان کرد: این تجهیزات بر اساس نیاز و درخواست مدارس تهیه و اهدا شده است.
معاون فرهنگی ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اضافه کرد: همچنین تجهیزات مربوط به ورزش فوتبال که شامل توپ فوتبال، تیر دروازه و پایه زیر تیر دروازه می‌شود و تجهیزات مربوط به ورزش بستکبال شامل توپ، سبد، صفحه، حلقه و پایه بستکبال نیز به مدارس اهدا شد.
به گفته اشتری، تور و پایه والیبال و تور هندبال نیز به مدارس کم‌برخوردار کرج اهدا شد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین