تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله: معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۴۵ ردیف بودجه‌ای برای محلات هدف بازآفرینی پیش بینی شده است.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۶۵۹
سند دار کردن املاک قولنامه‌ای مهمترین معضل بافت‌های ناکارآمد شهری است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عباس سعیدی کیا در حاشیه اولین جلسه ستاد بازآفرینی شهرستان کرج در سال جاری اظهار داشت: ستاد بازآفرینی شهرستان فرصت مناسبی را جهت هم راستاسازی سیاست‌ها، هماهنگی اقدامات و ایجاد وحدت رویه بین کلیه دستگاه‌های اجرایی در بافت‌های ناکارآمد شهری را فراهم کرده است.
وی افزود : برنامه امسال بازآفرینی شهرداری کرج، به اعتبار ۱۰۴ میلیارد تومان ارائه و مقرر شده کلیه دستگاه‌های عضو، ظرف مهلت دو هفته نسبت به ارائه برنامه اقدامات خود به دبیرخانه ستاد (شهرداری کرج) اقدام لازم را بعمل آورند.
وی توضیح داد: سند توسعه محلات حسین آباد و حصارک بالا که تحت نظارت سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری کرج تهیه ، ارائه و به تصویب اعضا رسیده است.
سعیدی کیا  در ادامه خاطر نشان کرد: موضوع سند دار کردن اراضی قولنامه‌ای از مهم‌ترین معضلات بافت‌های ناکارآمد است که هر گونه اقدام در این محلات را با مشکلات حقوقی متعددی مواجه کرده است.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج توضیح داد: در این راستا و با استناد به ماده ۹ قانون "حمایت از احیاء بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده و ناکارآمد" تشکیل هر چه سریعتر هیئت ماده ۹ در اداره کل ثبت اسناد و املاک جهت پیگیری اخذ اسناد املاک قولنامه‌‎ای در بافت‌های فرسوده، مورد تأکید قرار گرفته است.
این مسئول در پایان با اشاره به اهمیت برگزاری منظم جلسات ستاد جهت پیگیری مصوبات، اظهار داشت: شهرداری و فرمانداری شهرستان کرج بطور جد در راستای تحقق این هدف پیگیری‌های لازم را بعمل خواهند آورد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین