تاریخ انتشاريکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
plusresetminus
حزب الله: سرپرست منطقه شش شهرداری کرج از اجرای عملیات پروژه اصلاح هندسی تقاطع بلوار باغستان در خیابان بنی نجار خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۷۸۶
عملیات اصلاح هندسی در تقاطع بلوار باغستان اجرایی می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی فروغی  اظهار داشت: ‌به‌منظور بازگشایی گره‌های ترافیکی و ارتقای ایمنی تردد و سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه معابر اصلی و فرعی، طرح اصلاح هندسی و مناسب‌سازی تقاطع بلوار باغستان در خیابان بنی نجار با اعتباری بالغ‌ بر ۶۵۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.
فروغی افزود: ایمن‌سازی محورهای اصلی و فرعی به‌منظور جلوگیری از بروز حوادث شهری و حفظ جان شهروندان در ترددهای شهری و رانندگی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه، هدف عمده و کلان اجرای طرح‌های عمرانی – ترافیکی، کاهش بار ترافیکی است، گفت: از خروجی‌های مثبت اجرای این عملیات عمرانی کاهش حجم ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان است.
سرپرست منطقه شش کرج در ادامه به مزیت‌های اصلاح هندسی تقاطع‌ها و معابر سطح شهر اشاره و خاطر نشان کرد: طراحی و اصلاح هندسی صحیح تقاطع‌ها و معابر شهری علاوه بر رفع گره‌های ترافیکی، کاهش و روان‌سازی بار ترافیکی در سطح شهر، کــاهش مصــرف ســوخت، سهولت دسترسی‌های محلی به شبکه معابر اصلی و فرعی را نیز به دنبال خواهد داشت.
این مسئول در پایان اظهار داشت: امید است با اجرای طرح‌های ترافیکی و اصلاح هندسی، شاهد روان‌سازی ترافیک و ارتقای رضایتمندی شهروندان باشیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین