تاریخ انتشاريکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
plusresetminus
حزب الله: کریستیانو رونالدو بعد از اولین برد تیم ملی فوتبال پرتغال در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، میهمانی شامی را برای هم‌تیمی‌هایش در رستورانی در شهر دوحه ترتیب داد.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۷۹۹
میهمانی شام رونالدو در قطر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بر اساس گزارش‌ها کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی فوتبال پرتغال که چندی پیش خبر جدایی رسمی‌اش از باشگاه منچستر یونایتد منتشر شد بعد از برد سه بر دوی تیم کشورش مقابل غنا در اولین بازی جام جهانی ۲۰۲۲، کل بازیکنان تیم را شام در رستورانی در شهر دوحه میهمان کرد.
رونالدوی ۳۷ ساله که در تلاش برای پشت سر گذاشتن کابوسش در باشگاه منچستریونایتد است، اولین گلش در جام جهانی ۲۰۲۲ را از روی نقطه پنالتی در بازی روز پنج‌شنبه مقابل غنا به ثمر رساند.
فرناندو سانتوس، مربی تیم ملی فوتبال پرتغال به پاداش پیروزی روز پنج‌شنبه بعد از ظهر روز جمعه بازیکنانش را مرخص کرد و رونالدو با استفاده از این فرصت تصمیم به بردن تیم پرتغال به یک ضیافت شام در پایتخت قطر گرفت.
او این شام را در محل شعبه رستوران زنجیره‌ای تاتیل دوحه در جزیره المها، رستورانی که با خود رونالدو مرتبط است ترتیب داد و کل هزینه آن را تقبل کرد.
عکسی از این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد اما برناردو سیلوا، ژائو کانسلو و خوزه سا تنها اعضای غایب تیم در این میهمانی بودند.
پرتغال در دومین بازی‌اش در رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ ساعت ۲۲:۳۰ فردا(دوشنبه هفتم آذر) مقابل اروگوئه قرار خواهد گرفت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین