تاریخ انتشاريکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
plusresetminus
سخنگوی ستاد کرونای البرز:

آنفلوآنزا تا آخر بهمن مهمان ما است

حزب الله:سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: با توجه به اینکه علائم آنفلوآنزا و کرونا شباهت زیادی به هم دارند، پیشگیری از آنها هم تقریبا یکسان است و مردم باید توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا درگیر این بیماری‌ها نشوند.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۸۲۸
آنفلوآنزا تا آخر بهمن مهمان ما است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد مهدوی  با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی البرز اظهار کرد: در حال حاضر رنگ اشتهارد زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه در مقایسه با هفته گذشته  روند ابتلا ثابت است و تغییر چندانی نداشته، گفت: در حال حاضر ۶۳ نفردر بیمارستان‌های استان بستری هستند و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی قطعی اعلام نشده است.
این مسئول اضافه کرد: روزانه به طور میانگین حدود ۷۰۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه می کنند.
رییس اورژانس البرز در خصوص وضعیت آنفلوآنزا هم توضیح داد: خوشبختانه در مقایسه با هفته گذشته روند کاهشی بوده ولی این نباید باعث عادی انگاری شود.
این مسئول با بیان اینکه آنفلوآنزا ویروس بومی منطقه است، گفت: با این اوصاف این بیماری حداقل تا اواخر بهمن مهمان ما است به همین دلیل مردم باید استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و همچنین خودداری از حضور در مکان‌های سربرسته را برای پیشگیری از ابتلا جدی بگیرند.
مهدوی ابراز کرد: با توجه به اینکه علائم آنفلوآنزا و کرونا شباهت زیادی به هم دارند، پیشگیری از آنها هم تقریبا یکسان است و مردم باید توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا درگیر این بیماری‌ها نشوند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین