تاریخ انتشاريکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی فدراسیون فوتبال به سوالی درباره حضور پرتعداد کارمندان این فدراسیون در قطر پاسخ داد.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۸۳۳
واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به حضور پرتعداد مدیران در قطر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، احسان اصولی، درباره شرایط تیم ملی در آستانه دیدار با آمریکا، اظهار کرد: تمرینات تیم ملی در حال برگزاری است. بازیکنان، کادر فنی و همه عوامل تیم همه بسیار پرانرژی، پرامید و پرنشاط هستند. با نشاط مضاعفی که از برد ولز به‌دست آمد بازیکنان در حال آماده سازی هستند. دیروز بیرانوند هم در تمرینات حضور داشت و خدا را شکر موضوع آزمون هم جدی نیست و تیم با آمادگی کامل در بازی با آمریکا به میدان می رود.
سخنگوی فدراسیون فوتبال افزود: از مردم عزیز تشکر می‌کنم و به آن‌ها تبریک می‌گویم و از آن‌ها می‌خواهم انرژی، حمایت و دعای خیرشان همراه تیم باشد تا روز زیبای بازی مقابل ولز برابر آمریکا هم تکرار شود. هم‌چنین از بذل عنایت مقام معظم رهبری نسبت به تیم ملی و پیام محبت آمیز ایشان تشکر می‌کنیم. دعای خیر ایشان را مسالت می‌کنیم تا بدرقه راه تیم باشد. امیدوارم بتوانیم با بازی درخشان چشم و دل مردم را روشن کنیم.
وی درباره اقدام آمریکا در تغییر پرچم ایران در صفحه رسمی تیم ملی فوتبال این کشور، خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات اتفاقات خارج از اصول حرفه‌ای که بر خلاف پروتکل‌های فیفا و برگزاری مسابقات است زیاد رخ داد، از پیراهن انگلیس بگیرید تا اظهارات کلینزمن و همین اتفاق یا موارد دیگر. سرمربی یا بازیکن ما باید به مواردی پاسخ بدهند که در تیم‌های دیگر انجام نمی‌شود و از هیچ تیم یا سرمربی دیگری این‌گونه سوالات نمی‌شود. این تبعیض و دوگانگی دیده می‌شود.
اصولی افزود: به مردم می‌گویم تیم ملی ما و کادر فنی و بازیکنان ما، بازیکنان معتقد و با ایمانی هستند که هدف‌شان روشن است و این بازی‌های رسانه‌ای و ناجوانمردانه که در حق‌شان اعمال می‌شود را با بازی‌های درخشان در زمین جواب می‌دهند و با نتیجه‌ای که به‌دست می‌آوردند دل مردم را شاد می‌کنند. اما پیگیری این موضوع برای احقاق حقوق فدراسیون و تیم ملی و مردم ایران هستیم. نقض این حقوق که بر اساس آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تصویب شده فیفا باید درباره همه تیم‌ها اجرا می‌شود و اگر درباره تیم دیگر این اتفاق می‌افتاد پیگیری و اعمال می‌شد، قطعا توسط فدراسیون پیگیر می‌شود و به دنبال استیفای حق خود، مردم و تیم ملی است. اقداماتی انجام شده و دنبال می‌شود.
وی درباره علت پرداخت نشدن پاداش برد تیم ملی مقابل ولز گفت: این موضوع در حال پیگیری است و فکر می‌کنم منابع آن تا امروز تامین شود. تمام تلاش ما این است که قبل بازی روز سه شنبه این کار انجام شود.
اصولی در پایان درباره حضور سوال برانگیز برخی از رییسان هیات‌ها و ارکان فدراسیون در قطر گفت: این اتفاق در ادوار گذشته هم مرسوم بوده است. بخشی از کاروان فدراسیون فوتبال متشکل از مدیران و مسئولانی است که در حوزه اجرایی کمک می‌کنند. این اتفاق مرسوم بوده و کاملا قانونی و منطبق بر اصول حرفه‌ای است. این موضوع در چارچوب  هواداری و حضور پر رنگ کسانی است که در این حوزه اثرگذارند و موضوع جدیدی نیست.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین