تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
plusresetminus
حزب الله: سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج از تعیین و تکلیف املاک واقع در مسیر پروژه بزرگراه شمالی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۰۳۶۳۰
املاک واقع در پروژه بزرگراه شمالی تعیین تکلیف شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عمار ایزدیار در تشریح این خبر به مصوبات نود و سومین جلسه رسمی شورای شهر اشاره کرد و اظهار داشت: طی برگزاری جلسات مختلف برخی املاک واقع در مسیر پروژه بزرگراه شمالی بررسی و دو ملک تملک و در اختیار پیمانکار قرار گرفت.
سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه شهرداری به همراه اعضای شورای شهر با برگزاری نشست‌های گوناگون سعی در تأمین منابع مالی و همینطور رفع معارضین کرده است، تصریح کرد: در این راستا از مجموعه اداره کل املاک و مستغلات شهرداری برای تملک دو ملک در مسیر پروژه بزرگراه شمالی تقدیر و تشکر می‌کنم.
ایزدیار در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق و بررسی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری اشاره و اذعان کرد: جلسات متعدد کمیسیون تلفیق در راستای تصویب بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ شهرداری آغاز شده است و در حال بررسی بودجه پیشنهادی مناطق، معاونت‌ها و سازمان‌های شهرداری است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج در خصوص لایحه درآمد پایدار اشاره و خاطرنشان کرد: در راستای لایحه درآمد پایدار تحول عظیمی در ردیف‌های درآمدی پیش‌بینی شده است که در کمیسیون برنامه و بودجه و تلفیق با نظر اعضای شورای شهر به تصویب خواهد رسید و ملاک عمل مدیریت شهری این مصوبه خواهد بود.
ایزدیار گفت: در این قانون، اصلاح مبنای محاسبه نرخ عوارض نوسازی و تقویت ضمانت وصول این عوارض در چارچوب تشویق و جریمه مؤدی، شامل افزایش عوارض نوسازی، به عنوان یکی از مهم‌ترین منابع درآمدی پایدار شهرداری لحاظ شده است.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین