تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج گفت: مترو کرج به صورت آزمایشی و غیرتجاری مسافرگیری خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۳۰۳۶۳۷
مترو کرج آماده مسافرگیری آزمایشی و غیرتجاری
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رحیمی محمودآبادی در جلسه فوق العاده کارگروه قطار شهری کرج از مسافرگیری مترو به صورت آزمایشی و غیر تجاری خبر داد و گفت: پیرو بیانات دلسوزانه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم شهر کرج جلسه فوق‌العاده کارگروه قطار شهری با حضور اعضای محترم کارگروه، ناظرین سازمان، مشاورین کارگروه و مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهری با محوریت رفع نواقص احتمالی و مسائل ایمنی از جمله موارد سیستم اعلام و اطفا حریق ،گیت کنترل و...بررسی شد.
رحیمی اضافه کرد: با اذعان مدیرعامل و مشاورین فنی، راه اندازی آزمایشی و مسافرگیری غیر تجاری مترو کرج  در طول دو ایستگاه آیت الله طالقانی و گلشهر بلامانع است.
نایب رییس کمیسیون تلفیق در ادامه افزود: از گذشته نقدهایی به مترو کرج وارد بود به طوری که اعلام افتتاح در اواخر شورای پنجم شده بود که با شروع دوره ششم شورای اسلامی شهر با تلاش و همیاری همکارانم در پارلمان و مدیریت شهری به جهت حفظ و صیانت و امنیت شهروندان، موضوع مورد واکاوی فنی قرار گرفت. با توجه به کمبودهای منابع، مشکلات و معضلات پیمانکاری و ... اصلاحات و تلاش‌های شبانه روزی با برنامه زمانبندی مشخص  صورت گرفت و به لطف خدا به  راه اندازی آن نزدیک شدیم.
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر کرج، کمبود رام قطار را یکی از دغدغه مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: در بهره برداری نهایی و ادامه مسیر تا میدان شهید سلطانی، قطار شهری با کمبود منابع مالی و واگن مواجه است که انتظار می‌رود دولت محترم طبق قانون به همکاری هر چه بیشتر با مدیریت شهری کرج این دغدغه را برطرف نماید.
علیرضا رحیمی عضو شورا اسلامی شهر، گفت: ادامه خط از چهارراه طالقانی تا میدان شهید سلطانی (تلاقی خط ۵ تهران با خط ۲ کرج)جزو سیاست‌های توسعه خط ۲ شورای ششم  بوده و هم اکنون نیز عملیات عمرانی این مسیر فعال است. تامین مالی،کمبود واگن، دپو و... از جمله مسائلی است که باید مسئولین استانی و دولت محترم تلاش مضاعف نمایند تا برطرف شود و در نهایت شهروندان فهیم کرج از این نعمت برخوردار شوند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین