تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
plusresetminus
حزب الله:دکتر محمود صلاحی رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جلسه بررسی طرح های توسعه شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با اشاره به اهمیت توسعه طرح های زنجیره فولاد در کشور گفت: توسعه صنعت در هر منطقه ای می تواند مشکلات و مزایایی برای مردم درپی داشته باشد...
۰
کد مطلب : ۳۰۳۶۵۳
ضرورت تامین زیرساختها، همزمان با ایجاد واحدهای صنعتی و معدنی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله به نقل از روابط عمومی چادرملو،دکتر محمود صلاحی رئیس هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جلسه بررسی طرح های توسعه شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه با اشاره به اهمیت توسعه طرح های زنجیره فولاد در کشور گفت: توسعه صنعت در هر منطقه ای می تواند مشکلات و مزایایی برای مردم درپی داشته باشد که بخشی از پیامدهای آن اجتناب ناپذیر است، اما درصورت پیش بینی و تأمین زیر ساختها از جمله آب، برق،راه و گاز و پیوست های فرهنگی و اجتماعی، نه تنها از بروز مشکلات پیشگیری خواهد شد، بلکه موجب توسعه پایدار و بهبود فضای کسب و کار نیز می گردد.

دکتر صلاحی همچنین چابکسازی شرکت ها را از جمله عوامل افزایش بهره وری و راندمان تولید عنوان کرد و افزود: ارتقاء توان و دانش نیروهای موجود در هر شرکتی بر جذب نیرو و افزایش کمی پرسنل ارجح و منطقی تر است . لذا به کار گیری نیروهای کیفی مهمترین عامل رشد یک ساختار تولیدی است .وی از تلاش مدیران، کارکنان و کارگران این شرکت که طی سال جاری در جهت افزایش بهره وری و سودآوری شرکت تلاش کرده اند تقدیر و تشکر کرد .

بر اساس همین گزارش ، در این جلسه پس از توضیحات مهندس طاهر زاده مدیر عامل چادرملو در خصوص عملکرد و شرایط فعلی شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابرکوه به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه چادملو با دارا بودن اکثریت سهام آن ، مهندس علیرضا رحیم، مدیر عامل این شرکت درگزارش مبسوطی به تشریح طرح های در دست توسعه سرمد پرداخت و گفت . خوشبختانه مراحل عملیاتی شدن طرح ساخت کارخانه 600 هزار تنی شمش فولادی این شرکت پس از چند سال توقف هم اکنون در حال اجراست و 33 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی همچنین طرح احداث واحد 1 میلیون و 200 هزارتنی آهن اسفنجی و و طرح کلاف میلگرد با ظرفیت 450 هزارتن در سال را از جمله پروژه های در حال اجرای این شرکت عنوان کرد و روند اجرایی آنها را نیز مطلوب دانست .گفتنی است شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد در 15 کیلومتری شهرستان ابرکوه در استان یزد واقع شده است و در حال حاضر سالانه 450 هزارتن انواع میلگرد تولید می نماید .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین