تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله:رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر کرج گفت: اورهال و بازسازی ماشین آلات سنگین شهرداری در دستور کار قرار گیرد.
۰
کد مطلب : ۳۰۳۶۷۵
اورهال و بازسازی ماشین آلات سنگین شهرداری در دستور کار قرار گیرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سید مرتضی اعتصامی در جلسه کمیسیون تلفیق بودجه در خصوص بودجه پیشنهادی سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اورهال و بازسازی تمام ماشین آلات سنگین این سازمان گفت: تعدادی خودروی ایسوزو نیز در سازمان وجود دارند که از قبل خریداری شده‌اند و خدمات شهری، پیشنهاداتی برای بروز کردن آن‌ها دارد و می‌توان با الحاق وسایل کاربردی با صرف هزینه کم بصورت تخصصی وارد ناوگان خدمات شهری شوند.
وی با اشاره به اینکه موضوع زباله دارای یک فرآیند است که بخشی از آن در اختیار معاونت خدمات شهری و مناطق قرار دارد، افزود: بخش عمده‌ای از این فرآیند به اسپانسری سازمان پسماند برمی گردد. پیشنهاد بنده این است که ردیفی بابت بروزرسانی خودروهای بلااستفاده با کاربری دیگر تعریف شود زیر امکان نصب تجهیزات بروز و کارآمدتر در این دستگاه‌ها وجود دارد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به مشکلات زیست محیطی و آلایندگی بخشی از زباله‌ها که به جهت فرآیند جمع‌آوری بود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از زباله‌ها تر هستند، جمع‌آوری شیرابه‌ها، موضوع مهمی است که سازمان محیط زیست همواره بابت آن اخطار می‌دهد و باید به جد مدیریت شود.
اعتصامی، دلیل اخطار به این سازمان را جلوگیری از ورود روان آب‌های سطحی به سفره‌های آب زیرزمینی دانست از طرفی، با کاهش رطوبت تولید گاز توسط بقایای زباله دفنی افزایش می‌یابد که مدیریت روند این امر ضرورت دارد.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه فرودگاه پیام در حاشیه این مکان قرار دارد و در صورت تکرار اتفاقی که در سال ۱۳۹۲ به وقوع پیوست، بی‌شک پروازهای فرودگاه شهر مختل می‌شوند. بنابراین پیگیری این موضوع و فراهم کردن زیرساخت دپوی زباله بابت استحصال گاز از اهمیت و ضرورت بسیاری برخوردار است که بخش عمده‌ای از آن انجام شده و بخشی دیگر با مکانیزه جدید کنترلی مرتفع می‌شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین