تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
plusresetminus
حزب الله: سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تکمیل عملیات احداث۱۲ پارک محله‌ای خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۰۷۰۷۴
احداث ۱۲ پارک محله‌ای به اتمام رسید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی  با اشاره به تکمیل عملیات احداث۱۲ پارک محله‌ای گفت: ارتقا امکانات خدماتی و فضای سبز در محلات و توجه به معضلات و مشکلات آن‌ها، علاوه بر رضایت مردم، موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.
وی اظهار داشت: پارک الزهرا به مساحت هزار و ۸۰۰ متر مربع در منطقه ۶، پارک تربیت ۹ به مساحت چهار هزارو ۵۰۰ متر مربع واقع در منطقه هشت، پارک حاشیه‌ای شهید بابایی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ متر مربع واقع در منطقه دو، پارک ندا به مساحت ۶۰۰ متر مربع واقع در منطقه چهار از پروژه‌های فضای سبزی هستند که آماده بهره‌برداری شده‌اند.
عاقلی افزود: پارک کلکسیون در محله چهار صد دستگاه منطقه ۹ و پارک سایه واقع در محله خلج آباد منطقه ۱۰ نیز آماده بهره‌برداری است.
این مسئول عنوان کرد: ایجاد فضای مناسب جهت پیاده‌روی و پر کردن اوقات فراغت شهروندان، افزایش سرانه فضای سبز و ارتقا نشاط اجتماعی از اهداف مجموعه مدیریت شهری در احداث پارک‌های محله‌ای است.
وی ضمن اشاره به تکمیل و راه‌اندازی سیستم روشنایی و جانمایی مبلمان در این پارک‌ها، افزود: از ابتدای امسال اقدامات گسترده‌ای برای تأمین روشنایی پارک‌های جدید الاحداث و بهسازی و اصلاح سیستم روشنایی دیگر پارک‌های سطح شهر انجام گرفته است.
سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در پایان توسعه سرانه فضای سبز را یکی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف کلان مدیریت شهری کرج معرفی کرد و افزود:‌ امیدوارم با افزایش سرانه‌های عمومی گام مؤثری در جهت دستیابی به توسعه پایدار شهری، افزایش رفاه و جلب رضایت‌مندی شهروندان برداریم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین