تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
plusresetminus
حزب الله:رئیس مجمع خیرین سلامت آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه در بیمارستان کودکان مردانی‌آذر، خبری از رشوه و سکه و زیرمیزی نیست، گفت: اینجا هر کسی می‌آید، بدون منت خدمات عالی دریافت می‌کند .
۰
کد مطلب : ۳۰۷۱۱۱
اینجا خبری از رشوه و سکه و زیرمیزی نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت الاسلام والمسلمین رسول مشهوری، رئیس مجمع خیرین استان امروز در همایش خیرین سلامت استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: این هشتمین همایش و گردهمایی خیرین در استان است؛ مرکز درمانی الزهرا جزو مراکزی است که باید هر تبریزی به خود بالید زیرا کارهایی برای اولین بار در کشور در این مرکز انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه خیرین سلامت استان در سال ۱۳۸۹ تشکیل شده است و تاکنون هشت همایش برگزار شده است، گفت: وقتی قرارداد و تفاهم نامه ها توسط مردانی آذر برای ساخت بیمارستان انجام می‌شد، یکی از ساعات خوش در عمر من بود که رقم خورد و به نتیجه رسیده است.
رئیس مجمع خیرین سلامت با تاکید بر اینکه در این مرکز جامع بیمارستانی، خبری از رشوه و سکه و زیرمیزی نیست، افزود: اینجا هر کسی می آید، بدون منت خدمات عالی دریافت می‌کند و اینجا مرکزی برای نجات برای کودکان ناررس و مادرانی است که سلامتی شان شاید در خطر است و سایر خدمات دیگر.
گزارش فارس حاکی است، بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذر به عنوان بزرگترین مرکز درمانی تخصصی و فوق تخصصی کودکان در زمینی به وسعت ۹ هکتار در اوایل سال جاری فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است دانشگاه علوم پزشکی تبریز در طول این مدت تمام توان خود را جهت انتقال تجهیزات و کادر پزشکی مجرب خود به کارگرفته و توانسته به حول و قوه الهی در مدت کوتاهی آن را تسهیل کنند.
این مرکز با دارا بودن ۱۶ بخش مختلف از جمله چهار بخش داخلی، بخش جراحی، بخش خون۱و۲، بخش عفونی، بخش نوزادن، بخش ENT و بخش NICU و بخشPICU تخصصی کودکان خدمات بسیار متمایزی را ارائه می‌کند.
شیوا ابراز کرد: این مرکز با راه اندازی بخش خون دو و مرکز فوق پیشرفته تصویربرداری که شامل دستگاه های سیتی اسکن ۱۲۸ اسلایس و ام آر ای۱.۵ تسلا هستند، در منطقه بی نظیر می باشد و توانسته نام خود را در زمره مراکز بنام ایران در این حوزه ثبت کند.
منبع : روابط عمومی مجمع خیرین سلامت کشور
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین