تاریخ انتشارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
plusresetminus
تعدادی از عوامل در صحنه ساخت، دنباله فیلم اکشن «گلادیاتور» در کشور مراکش در حین فیلمبرداری یک سکانس بدلکاری مجروح شدند.
۰
کد مطلب : ۳۱۲۳۸۶
حادثه در صحنه «گلادیاتور ۲»
 سخنگوی پارامونت پیکچرز، استودیوی سازنده فیلم «گلادیاتور ۲» در بیانیه‌ای گفت: «در حین فیلم‌برداری یک سکانس بدلکاری برنامه‌ریزی شده در صحنه فیلم‌برداری دنباله گلادیاتور، تصادفی رخ داد که در طی آن چندین نفر از خدمه جراحاتی جزئی تجربه کردند. . تیم‌های ایمنی و خدمات پزشکی کامل در محل توانستند به سرعت وارد عمل شوند تا افراد آسیب دیده بلافاصله مراقبت‌های لازم را دریافت کنند. وضعیت همه آنها پایدار است و به درمان ادامه می دهند».
در مجموع شش نفر تحت درمان قرار گرفتند که چهار نفر از آنها در بیمارستان بستری هستند. به گفته یک فرد مطلع، همه اعضای آسیب دیده به دلیل سوختگی تحت درمان قرار گرفتند. دو نفر دیگر از عوامل به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و سپس مرخص شدند. این حادثه در اواخر فیلم برداری د آن روز رخ داد و هیچ یک از بازیگران آسیب ندیدند.
در این فیلم که ادامه فیلم موفق «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰ است بازیگرانی چون «پاول مسکل»، «پدرو پاسکال»، «دنزل واشنگتن» و «کانی نیلسن» ایفای نقش می کنند و «ریدلی اسکات»، همانند قسمت اصلی کارگردانی را با فیلمنامه‌ای از «دیوید اسکارپا» بر عهده دارد.
در قسمت اصلی فیلم «گلادیاتور»، «راسل کرو» در نقش ماکسیموس سرباز رومی که به بردگی گرفته شده بود ظاهر شد که در تلاش برای گرفتن انتقام از کومودوس امپراتور غاصب رومی با بازی «واکین فینیکس» است. شخصیت اصلی گلادیاتور در انتهای فیلم اصلی می‌میرد و فیلم جدید با محوریت شخصیت «لوسیوس» پسر خواهر کومودوس  ساخته می‌شود که به شدت تحت تاثیر شخصیت ماکسیموس قرار می‌گیرد.  
«پاول مسکل» بازیگر فیلم‌های «مردم معمولی» و «افترسان» برای ایفای نقش اصلی لوسیوس در این فیلم انتخاب شده است. «مسکل» پس از ایفای نقش در اقتباس پربیننده از رمان «مردم عادی» نوشته «سالی رونی»، در کنار «اولیویا کولمن» در «دختر گمشده» و «امیلی واتسون» در فیلم «مخلوقات خدا» بازی کرد و برای درام «افترسان» مورد تحسین قرار گرفت
«ریدلی اسکات» پس از ساخت فیلم «ناپلئون» با بازی «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون بوناپارت»، ساخت دنباله فیلم «گلادیاتور» را آغاز کرده است و این دنباله قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ روی پرده سینماها برود.
قسمت اصلی  «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰ در مجموع به فروشی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار در گیشه جهانی دست یافت و در ۱۱ شاخه نیز نامزد اسکار شد و در نهایت اسکار بهترین فیلم و بازیگر مرد را کسب کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین