تاریخ انتشارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
plusresetminus
هیلاری کلینتون بعد از طرح هفت فقره اتهام علیه دونالد ترامپ در پرونده مدیریت اسناد محرمانه توسط او، با انتشار توئیتی به تمسخر این رئیس جمهور سابق آمریکا پرداخت.
۰
کد مطلب : ۳۱۲۳۸۹
تمسخر ترامپ از سوی هیلاری کلینتون با کلاه‌های تبلیغی
هیلاری کلینتون که سابق بر این به عنوان سناتور و وزیر خارجه اسبق آمریکا خدمت کرده و در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 این کشور، رقیب اصلی ترامپ بود، در واکنش به طرح این اتهامات فدرال علیه رئیس جمهور سابق آمریکا کلاه‌هایی با مضمون تمسخر اتهام‌زنی دونالد ترامپ و حامیانش به او از بابت رسوایی استفاده از سرور ایمیل شخصی برای تبادل اطلاعات محرمانه را تبلیغ کرده و خواستار خرید این کلاه‌ها شد.

دونالد ترامپ روز پنجشنبه اعلام کرد، مقام‌های قضایی آمریکا به تیم حقوقی او اعلام کرده‌اند در نتیجه تحقیقات بر سر پرونده مدیریت اسناد محرمانه توسط او هفت فقره اتهام علیه این رئیس جمهور سابق آمریکا مطرح شده است.

هیلاری کلینتون در واکنش به این اتفاق به تبلیغ کلاه‌هایی پرداخته که رویشان در تمسخر ترامپ نوشته شده "پس ایمیل‌هاش چی میشه".

این وزیر امور خارجه اسبق و بانوی اول اسبق آمریکا در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور هدف تحقیقات دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف.بی.آی) در رابطه با استفاده‌اش از سرور ایمیل شخصی برای تبادل محتوای رسمی و محرمانه به هنگام خدمت به عنوان وزیر خارجه قرار گرفت اما اف.بی.آی هیچ اتهامی را علیه او مطرح نکرد.

این موضوع دستاویز ترامپ و هوادارانش در زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری 2016 قرار گرفت اما کلینتون و حامیانش تکرار افراطی این موضوع توسط جبهه رقیب در ضمن وجود رسوایی‌ها و پرونده‌های متعدد برای خود ترامپ را سوژه تمسخر قرار دادند و کلاه‌هایی با شعار "پس ایمیل‌هاش چی میشه" را در تمسخر آنها به فروش گذاشتند.

کلینتون در توئیتی که روز جمعه خطاب به 31 میلیون دنبال‌کننده خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: با توجه به اخبار اخیر بار دیگر این مساله را مورد توجه قرار می‌دهم. لطفا نسخه محدود کلاه‌هایی با نوشته "پس ایمیل‌هاش چی میشه"‌ را بخرید و از گروه "با همدیگر به پیش" که برای تقویت دموکراسی ما کار می‌کند، حمایت کنید.

گروه موسوم به "با همدیگر به پیش" سازمانی است که در ماه مه 2017 توسط کلینتون برای جذب کمک‌های اهدایی مالی به نفع حامیانش تاسیس شد.

او قبلا نیز در واکنش به پرونده‌ها و رسوایی‌های حقوقی که علیه ترامپ مطرح می‌شد مکررا خرید کلاه‌ها و تی‌شرتهای حاوی عبارت "پس ایمیل‌هاش چی میشه"‌ را تبلیغ کرده بود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین