تاریخ انتشارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
plusresetminus
حزب الله: دهکده‌ای در هند با تلاش یکی از پزشکان محلی به جرگه مشهورترین‌ها پیوست.
۰
کد مطلب : ۳۱۲۳۹۰
در یک دهکده عجیب همه دو قلو به دنیا می‌آیند!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،وارد شدن به خانواده بزرگ گینس کار راحتی نیست؛ اینکه یک نفر بتواند صفت «ترین» را به بقیه صفت‌های بلندبالایش اضافه کند دلیل بر این نمی‌شود که در کتاب مشهورترین‌ها هم جایی داشته باشد. گینسی‌ها برای خودشان قانون و مقررات خاصی دارند که تازه‌وارد‌ها باید به دقت آن‌ها را رعایت کنند. وارد شدن به خانواده بزرگ گینس کار راحتی نیست؛ اینکه یک نفر بتواند صفت «ترین» را به بقیه صفت‌های بلندبالایش اضافه کند دلیل بر این نمی‌شود که در کتاب مشهورترین‌ها هم جایی داشته باشد.
گینسی‌ها برای خودشان قانون و مقررات خاصی دارند که تازه‌وارد‌ها باید به دقت آن‌ها را رعایت کنند. گینسی‌های جدید این هفته هم برای مدت‌های طولانی با این سختگیری روبه‌رو بودند. آن‌ها حتی در ثبت روستاییان دوقلوزای هندی هم شک داشتند و تا کلی تحقیق و بررسی انجام ندادند و برایشان ثابت نشد آن‌ها را به جمع خودشان راه ندادند!
دهکده دوقلو‌ها
خیلی کم پیش می‌آید که مهمان گینس یک شخصیت خاص نباشد و همه مردم یک منطقه با همدیگر جزو خانواده گینسی‌ها شوند. اما دهکده‌ای در هند با تلاش یکی از پزشکان محلی به جرگه مشهورترین‌ها پیوست؛ دهکده‌ای با مردمانی دوقلو و عنوان تنها شهر دوقلو‌های جهان!
هند یکی از آن کشور‌هایی است که کمترین رقم تولد دوقلو را در دنیا به خودش اختصاص داده و حالا کشف دهکده‌ای کوچک در یکی از مناطق دورافتاده این کشور نظر همه را به این منطقه جلب کرده است. کودینجی این روز‌ها مرکز تحقیقات خیلی از دانشمندان جهان شده. 
در کودینجی هر طرف را که نگاه کنید از هر آدمی حتما یک نسخه دیگر هم پیدا می‌شود. دهکده‌ای که همه آدم‌های آن یک کپی دیگر از خودشان دارند. در کودینجی آدم تک معنا ندارد.
دوقلو‌ها اگر هیچ دردسری برای مادر و پدر‌ها و ساکنان محل نداشته باشند حداقل برای معلم‌های دهکده کلی دردسرساز هستند.
همه زنان دهکده کودینجی در کرالای هندوستان از ۴۰ سال پیش به بعد دوقلو به دنیا آورده‌اند. این دهکده امروز ۲هزار نفر جمعیت دارد.
محققان می‌گویند علت اصلی این موضوع به آب یا خاک منطقه مربوط می‌شود و اصلا به نوع رژیم غذایی مردم وابسته نیست؛ چرا که غذای این مردم هیچ ویژگی منحصربه فردی ندارد.
«برای اینکه معلم بتواند مرا از برادرم تشخیص دهد وقتی موهایم را شانه می‌زنم از طرف راست فرق باز می‌کنم و برادرم از طرف چپ» این هم ابتکار این برادر‌های دوقلو! 
دفتر پزشک دهکده تنها مرجعی است که تعداد دقیق دوقلو‌ها را ثبت می‌کند وگرنه مردم روستا خیلی وقت‌ها حتی به صرافت ثبت اسم بچه‌هایشان در دفاتر این دهکده ملی هم نمی‌افتند و برای همین هم این دهکده تا حالا ناشناس مانده بود.
 
منبع : برنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین