تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹
plusresetminus
حزب الله: در صد و نود و سومین روز جنگ، رژیم اشغالگر در جریان تلاش‌های خود برای نفوذ به بیت حانون، تجاوزات خود را به شمال نوار غزه تشدید کرد و تعدادی شهید در آنجا برجای گذاشت.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۳۱۳
یورش زمینی به بیت حانون در شمال غزه همزمان با آتش گلوله، قطعی اینترنت و محاصره مدارس پناهگاهی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بامداد روز سه شنبه در پی بمباران مسجدی در جبالیا در شمال نوار غزه از سوی هواپیماهای اشغالگر، تعدادی از فلسطینیان شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند.
منابع پزشکی از انتقال تعدادی شهید و ۹ مجروح به بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه بر اثر حمله هواپیماهای اشغالگر به مسجد شهدای الفاخوره در غرب اردوگاه آوارگان جبالیا خبر دادند.
خودروهای اشغالگر همچنین وارد شهر بیت حانون در شمال نوار غزه شدند، مدرسه‌ای را که افراد آواره را در این شهر در خود جای داده بود، محاصره کردند و به سوی آنها آتش گشودند.
چندین منبع محلی نیز گزارش دادند که ارتباط و اینترنت در شهر بیت حانون همزمان با هجوم نیروهای اشغالگر قطع شده است.
خبرنگاز العربی الجدید نیز در این باره گزارش داد ارتش اشغالگر در میان پوشش شدید آتش گلوله‌های توپخانه و بمباران هوایی به صورت زمینی به بیت حانون نفوذ کرد.
خبرنگار العربی الجدید توضیح داد که مناطق جبالیا، بیت حنون و بیت لاهیا بیش از ۲ ساعت شاهد شلیک گلوله‌های نیروهای اشغالگر بود. ارتش اشغالگر همچنین تعدادی از مدارس پناهگاهی را در بیت حانون محاصره کرد که مهمترین آنها مدارس غازی شوا و مهدیه شوا هستند که در وسط خیابان صلاح الدین قرار دارند.
نیروهای اشغالگر به شلیک مسلسل‌های سنگین در غرب شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه و به گلوله باران مناطق شرقی و شمالی نوار غزه ادامه دادند.
در مرکز نوار غزه، هواپیماهای اشغالگر به شمال اردوگاه النصیرات حمله کردند. رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که انفجاری مهیب شهر المغراقه در شمال اردوگاه آوارگان النصیرات را لرزاند.
در جنوب، خبرنگار المیادین گزارش داد که هواپیماهای اشغالگران حملاتی را به غرب شهر رفح انجام دادند.
علم الدین صباح روزنامه نگار در گفت‌وگو با المیادین خاطرنشان کرد که اشغالگران به تل السلطان در رفح یورش بردند و تعدادی را شهید کردند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین