تاریخ انتشارسه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
plusresetminus
حزب الله: طبق شائبه‌های مطرح شده، فدراسیون بسکتبال غرب آسیا از صدور کارت بازی برای حامد حدادی جلوگیری کرده‌ است.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۹۸۵
کارت بازی حامد حدادی صادر نشد/ کارشکنی‌ علیه شهرداری گرگان؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،روز گذشته در خبری اعلام شد که تیم بسکتبال شهرداری گرگان، برای تقویت خود جهت حضور قدرتمند مقابل نماینده لبنان در فینال مسابقات سوپر لیگ غرب آسیا، با حامد حدادی مذاکراتی داشته و قصد داشته این ستاره کهنه کار بسکتبال ایران را به ترکیب خود اضافه کند.
امروز اما مشخص شد که با وجود توافق حامد حدادی با نماینده ایران در آسیا، این امکان وجود ندارد که اسطوره بسکتبال ایران در ترکیب شهرداری به میدان برود و هاشمی باید با بضاعتی که در اختیار دارد مقابل نماینده قدرتمند لبنان شاگردانش را راهی میدان کند.
طبق خبرهای موجود، دلیل این اتفاق قوانین وابا (فدراسیون بسکتبال غرب آسیا) است. در خبرها اعلام شده که وابا پس از درخواست شهرداری گرگان برای صدور کارت بازی حامد حدادی، به مسئولان این باشگاه اعلام کرده که حدادی به دلیل بازی کردن در تیم ملی ایران و بازی نکردن در لیگ ایران برای شهرداری، سهمیه بازیکن خارجی محسوب نمی‌شود. بنابراین امکان صدور کارت بازی برای این فوق ستاره وجود ندارد.
البته شنیده می‌شود دلیل این اتفاق، نفوذ زیاد لبنانی‌ها در فدراسیون غرب آسیا است که با کارشکنی، سعی دارند از تقویت شدن نماینده ایران برای دیدار با الریاضی لبنان جلوگیری کنند.

تیم‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان، از ساعت ۲۱:۰۰ شب پنج‌شنبه، ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، نخستین بازی خود در سری فینال سوپر لیگ غرب آسیا را به میزبانی بیروت برگزار می‌کنند. با توجه به شرایط پیش آمده، باید دید که شاگردان هاشمی می‌توانند با شکست دادن الریاضی لبنان، ضمن گرفتن انتقام فصل قبل این رقابت‌ها عنوان قهرمانی را به دست آورند یا خیر.
 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین