تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۴
plusresetminus
حزب الله نيوز:روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نامتعارف یكی از سایت های خبری مبنی بر ایجاد امكان ارتباط و پاسخگویی یكی از افسران اطلاعاتی آمریكا در پایگاه اینترنتی خود را محكوم كرد.
۰
کد مطلب : ۸۳۳
اطلاعيه مهم معاونت مطبوعاتي درباره اقدام نامتعارف يك سايت خبري

 

 روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام نامتعارف یكی از سایت های خبری مبنی بر ایجاد امكان ارتباط و پاسخگویی یكی از افسران اطلاعاتی آمریكا در پایگاه اینترنتی خود را محكوم كرد.

 به گزارش حزب الله نيوز، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اقدام نامتعارف یكی از پایگاه های خبری مبنی بر ایجاد امكان پاسخگویی سخنگوی فارسی زبان وزرات خارجه آمریكا و یكی از افسران اطلاعاتی این كشور در آن پایگاه ، معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد اسلامی ، ضمن محكوم كردن این اقدام، بار دیگر اصحاب رسانه را به اجتناب از هرگونه همكاری با چهره ها و رسانه های معاند نظام اسلامی فرا می خواند.

 در این اطلاعیه آمده است: اقدام یاد شده برای بررسی و تصمیم گیری در دستور جلسه آینده هیات نظارت بر مطبوعات قرار خواهد داشت تا بر اساس قانون مطبوعات درباره آن تصمیم گیری شود.

 در بخش دیگری از اطلاعیه روابط عمومی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است: امید دارد مجموعه مطبوعات و رسانه های كشور همچنان كه در اطلاعیه های قبلی اعلام شده بود، با التزام به مصالح ملی، موازین دیپلماسی رسانه ای و مرزبندی شفاف با معاندان، در توسعه جریان سالم و آگاهی بخش اطلاع رسانی كشور توفیق یابند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین