تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۷
plusresetminus
حزب الله نيوز:صبح امروز حدود ۴۰۰ نفر از ۶۵۰ کارگر اخراج شده شهاب خودرو در اعتراض به اخراجشان در سال حمایت از تولید وکار و سرمایه ایرانی در مقابل ساختمان ریاست جمهوری تجمع کرده‌اند.
۰
کد مطلب : ۸۳۹
تجمع كارگران شهاب خودرو در مقابل نهاد رياست جمهوري

صبح امروز حدود ۴۰۰ نفر از ۶۵۰ کارگر اخراج شده شهاب خودرو در اعتراض به اخراجشان در سال حمایت از تولید وکار و سرمایه ایرانی در مقابل ساختمان ریاست جمهوری تجمع کرده‌اند.به گزارش حزب الله نيوزبه نقل از ايلنا ،

صبح امروز حدود ۴۰۰ نفر از ۶۵۰ کارگر اخراجي شهاب خودرو در اعتراض به اخراج‌شان در آغاز سال «توليد ملي، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در مقابل ساختمان ریاست جمهوری تجمع کردند.

 این تجمع کنندگان که داراي ۸ تا ۲۲ سال سابقه فعالیت به صورت قراردادی و روز مزد را در این واحد تولیدی دارا هستند، پس از پايان تعطيلات نوروز صبح روز چهاردهم فرودين‌ماه هنگام مراجعه به کارخانه از جانب مدیريت اين واحد تولیدی و صنعتی از ورود به سالن توليد منع شدند.

نماینده این تجمع کنندگان به ایلنا گفت: اخراج كارگران در آغاز سال جديد، با توجه به شعار امسال با عنوان حمايت از كار و توليد، كارگران را غافلگير و متعجب كرد.

او افزود: ما از دولت و نمایندگان مجلس و سایر دست اندرکاران می‌خواهیم نسبت به بازگشت بکار و پرداخت سایر مطالبات 650 كارگر اخراجي اقدام کنند.

او ادامه داد: در حل حاضر دو نفر از کارگران به عنوان نماینده این کارگران اخراجی با نماینده گان دولتی در ساختمان ریاست جمهوری برای رفع این مشکل در حال مذاکره هستند.

لازم به ذکر است اختلاف کارگران با مدیر عامل کارخانه در سال گذشته بر سر حذف بخشی از خدمات از جمله اضافه کاری و نهار باعث اخراج آنان شده است.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین