کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جریمه ۱۱۱۳ راننده تاکسی و اتوبوس در کرج به دلیل استفاده نکردن از ماسک

ایسنا , 10 آبان 1399 ساعت 12:36

حزب الله:جانشین ستاد استانی مدیریت کرونای البرز از جریمه ۱۱۱۳ راننده ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل عدم استفاده از ماسک خبر داد.



به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی درویش پور روز شنبه ۱۰ آبان در نشست ستاد کرونای استان اظهار کرد: تیم‌های بازرسی ویژه برای بررسی وضعیت بهداشتی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر مکان‌ها در استان فعال شده و به دقت وضعیت فضاهای عمومی را رصد می‌کنند.
 وی ادامه داد: علی رغم درخواست‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برخی از افراد و واحدهای صنفی با بی توجهی و ساده انگاری نسبت به سلامت خود و جامعه بی تفاوت هستند.
این مسئول تاکید کرد: با توجه به مصوبات ستاد ملی کرونا این افراد از این به بعد جریمه خواهند شد.
معاون استاندار البرز توضیح داد: برای کنترل و مدیریت اپیدمی‌ها ویروس کرونا همه گروه‌ها، حرف، مشاغل و اقشار مردم باید مسایل بهداشتی جهت پیشگیری از سرایت بیماری را رعایت کنند.
درویش پور گفت: حتی اگر عده کمی  نسبت به رعایت پروتکل‌ها بی توجه باشند در مقابله با بیماری به موفقیت نخواهیم رسید.
وی تاکید کرد: بر این اساس تیم‌های بازرسی از اصناف، ادارات مکان‌های عمومی و آموزشی و حمل و نقل عمومی بیش از پیش فعال شده و در مرحله اول برای بسیاری از واحدها تذکر کتبی ارسال شده است.
وی ادامه داد: اگر این افراد به اخطارها توجه نکنند اعمال جریمه صورت می گیرد و بر این اساس تا کنون ۱۱۱۳ راننده ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل استفاده نکردن از ماسک جریمه شده‌اند.


کد مطلب: 238953

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/238953/جریمه-۱۱۱۳-راننده-تاکسی-اتوبوس-کرج-دلیل-استفاده-نکردن-ماسک

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com