تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹
plusresetminus
حزب الله: شبکه المیادین از هدف گرفته شدن یک کشتی اسرائیلی در نزدیکی بندر فجیره امارات خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۱۱۶۶
هدف قرار گرفتن کشتی اسرائیلی در نزدیکی سواحل امارات

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،شبکه خبری المیادین به نقل از برخی منابع آگاه از هدف گرفته شدن یک کشتی اسرائیلی در نزدیکی بندر فجیره در امارات خبر داد.
بر اساس اعلام المیادین، نام کشتی هدف قرار گرفته «هایپریون» و متعلق به شرکت صهیونیستی «PCC» است. رسانه‌های صهیونیستی مدعی هستند که این کشتی به وسیله یک موشک هدف قرار گرفته است. براین اساس، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از منابع امنیتی مدعی شد کشتی هایپریون به وسیله یک موشک ایرانی در نزدیکی بندر فجیره در امارات هدف گرفته شد. این شبکه البته مدعی شده بر اثر این حادثه خسارت‌های اندکی به کشتی اسرائیلی وارد شده است.
همچنین روزنامه نگار صهیونیستی «Moav Vardi» اعلام کرده این کشتی اسرائیلی که در خلیج فارس هدف گرفته شده، متعلق به «رامی اونگار» تاجر اسرائیلی. دستیار نزدیک به یوسی کوهن، رئیس موساد است.
خبرنگار نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز مدعی شد: کشتی به دلیل اصابت موشک یا مین دچار آُسیب شده و اسرائیل ایران را مسئول آن می‌داند.
پایگاه جروزالم پست نیز با ادعای حمله موشکی ایران به کشتی اسرائیلی در نزدیکی امارات، اعلام کرد این کشتی با شرکت حمل و نقل رای (Ray) که پیشتر نیز یک کشتی آن در ماه فوریه در حمله ادعایی ایران در ماه فوریه مورد هدف گرفته بود، در ارتباط است.
به نوشته جروزالم پست، این حمله تنها یک روز پس از آن انجام می‌شود که ایران قول داده بود تا انتقام انفجار تأسیسات هسته‌ای نطنز را خواهد گرفت. بر اساس داده‌های پایگاه MarineTraffic.com کشتی هایپریون که مخصوص انتقال خودرو بوده و با پرچم باهاما فعالیت داشت، بر اثر این حادثه در نزدیکی بندر فجیره متوقف شده است.
جروزالم پست همچنین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند این حمله با یک موشک و یا پهپاد هدف گرفته شده و خسارت‌ها به کشتی سطحی است.
 













     
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین