تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
plusresetminus
در این گزارش ۹ خودرویی که در نمایشگاه بین المللی آلمان توجه‌ها را به خود جلب کرد، معرفی شده است.نمایشگاه بین المللی IAA کشور آلمان به تازگی افتتاح شد و شاهد خودرو‌هایی استثنایی بود. در این خبر لیستی از خودروهایی که از تاریخ آغاز به کار این نمایشگاه در آلمان باستان ارائه شده که شامل برجسته‌ترین اتومبیل‌هایی است که برای اولین بار از دهه پنجاه، نزدیک به ۷۰ سال پیش به نمایش گذاشته شده اند و مورد توجه علاقه‌مندان زیادی قرار گرفته اند، آورده شده است.
۰
کد مطلب : ۲۶۳۰۹۱
خودرو‌های جالب توجه نمایشگاه بین المللی آلمان

اولین خودرویی که در این نمایشگاه به نمایش در آمد، مدل مرسدس ۳۰۰ سال ۱۹۵۱ بود که امسال برای اولین بار در نمایشگاه IAA نشان داده شد که با قدرت موتور ۱۱۵ اسب بخار کار می‌کرد.
مرسدس ۳۰۰
در سال ۱۹۵۵، اتومبیل BMW 507 برای اولین بار در نمایشگاه IAA به مردم نمایش داده شد.
BMW ۵۰۷
در سال ۱۹۶۳، مرسدس ۶۰۰ جذاب‌ترین مدل بود و تنها ۲۵۴ نسخه از این ماشین تولید شد.
مرسدس ۶۰۰

مدل برتر سال ۱۹۶۵ چه اتومبیلی بود؟

اما مدل برتر سال ۱۹۶۵، ماشینی نبود به جز Opel Kadett B که امسال برای اولین بار در IAA آلمان نمایش داده شد و تا سال ۱۹۷۳، تعداد ۲.۷ میلیون نسخه از آن تولید شد.
Opel Kadett B
با نگاهی به سال ۱۹۶۷، متوجه خواهیم شد که جذاب‌ترین خودروی آن زمان مدل NSU Ro 80 بود که امسال برای اولین بار در نمایشگاه IAA نمایش داده شد و توان موتور آن ۱۱۵ اسب بخار بود.
مدل NSU Ro ۸۰
مدل بعدی که در نمایشگاه آلمان بیشترین توجه را به خود جلب کرد VW Golf II با قدرت موتور ۲۱۰ اسب بخار و متعلق به سال ۱۹۸۳ بود.
VW Golf II
اتومبیل Opel Calibra سال ۱۹۸۹ نیز از دید علاقه‌مندان به صنعت خودرو پنهان نماند.
اتومبیل Opel Calibra
مرسدس A-Klasse سال ۱۹۹۷ و خودروی VW ID.3 که در سال ۲۰۱۹ تولید شده در IAA به نمایش درآمد و چشم بسیاری از کاربران را به خود خیره کرد.
مرسدس A-Klasse
خودروی VW ID.۳
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین