کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سخنگوی ستاد کرونای البرز:

آنفلوآنزا تا آخر بهمن مهمان ما است

ایسنا , 6 آذر 1401 ساعت 15:12

حزب الله:سخنگوی ستاد کرونای البرز گفت: با توجه به اینکه علائم آنفلوآنزا و کرونا شباهت زیادی به هم دارند، پیشگیری از آنها هم تقریبا یکسان است و مردم باید توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا درگیر این بیماری‌ها نشوند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد مهدوی  با اشاره به آخرین رنگ بندی کرونایی البرز اظهار کرد: در حال حاضر رنگ اشتهارد زرد و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت آبی قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه در مقایسه با هفته گذشته  روند ابتلا ثابت است و تغییر چندانی نداشته، گفت: در حال حاضر ۶۳ نفردر بیمارستان‌های استان بستری هستند و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی قطعی اعلام نشده است.
این مسئول اضافه کرد: روزانه به طور میانگین حدود ۷۰۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه می کنند.
رییس اورژانس البرز در خصوص وضعیت آنفلوآنزا هم توضیح داد: خوشبختانه در مقایسه با هفته گذشته روند کاهشی بوده ولی این نباید باعث عادی انگاری شود.
این مسئول با بیان اینکه آنفلوآنزا ویروس بومی منطقه است، گفت: با این اوصاف این بیماری حداقل تا اواخر بهمن مهمان ما است به همین دلیل مردم باید استفاده از ماسک، رعایت بهداشت فردی و همچنین خودداری از حضور در مکان‌های سربرسته را برای پیشگیری از ابتلا جدی بگیرند.
مهدوی ابراز کرد: با توجه به اینکه علائم آنفلوآنزا و کرونا شباهت زیادی به هم دارند، پیشگیری از آنها هم تقریبا یکسان است و مردم باید توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا درگیر این بیماری‌ها نشوند.


کد مطلب: 297828

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/297828/آنفلوآنزا-آخر-بهمن-مهمان

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com