تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
plusresetminus
حزب الله:معاون درمان وزارت بهداشت گفت: یک سوم تعرفه برای کادر بهداشت و درمان و بقیه مربوط به تجهیزات پزشکی و هتلینگ است.
۰
کد مطلب : ۳۳۰۹۲۷
تعرفه خدمات بهداشتی و درمانی شامل چه مواردی می‌شود؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سعید کریمی٬ معاون درمان وزارت بهداشت گفت: تعرفه پزشکی که هر سال توسط شورای عالی بیمه مصوب و سپس به هیئت دولت جهت تایید ارسال می شود؛ تعرفه خدمات بهداشتی و درمانی است که به اشتباه تعرفه خدمات پزشکی نامگذاری شده است.
 
او بیان کرد: تعرفه های مصوب شده در شورای عالی بیمه به معنای افزایش صرف دستمزد پزشک نیست؛ بلکه یک سوم از مبلغ تعرفه دستمزد کادر درمان بوده و افزایش ۴۶ درصدی تعرفه تنها مربوط به پزشک نخواهد بود.
 
معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: یک سوم تعرفه خدمات بهداشتی و درمانی مربوط به کادر درمان از جمله پزشکان است و دو سوم بقیه شامل دارو، ملزومات پزشکی، هتلینگ، تجهیزات پزشکی و سایر هزینه ها است.
 
کریمی ادامه داد: اگر تعرفه های مصوب تغییری پیدا نکند و یا کم شود، خدمت رسانی در بیمارستان ها مانند  ملزومات پزشکی، هتلینگ و سایر موارد ارائه خدمت دچار مشکلاتی  جدی خواهند شد.
 
معاون درمان وزارت بهداشت اضافه کرد: شورای عالی بیمه تعرفه خدمات پزشکی را برای سال آینده،  با افزایش ۴۶ درصد مصوب کرده است که این مبلغ پس از تایید در سازمان برنامه و بودجه باید در هیئت دولت به تصویب برسد.
 
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین