تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
plusresetminus
حزب الله:رئیس اتحادیه قنادان کرج گفت: نرخ زولبیا و بامیه ممتاز مخلوط همراه با جعبه هر کیلو ۱۶۰ هزار تومان و درجه یک مخلوط هر کیلو ۱۳۰ هزار تومان تعیین شده است.
۰
کد مطلب : ۳۳۳۱۶۸
تعیین دو نرخ برای زولبیا و بامیه در کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی رجب زاده  اظهار کرد: در خصوص تولید و عرضه زولبیا و بامیه مورد نیاز  امسال اقدام مثبتی که انجام شد، دو نرخ با توجه درجه بندی فعالیت قنادی‌ها و کیفیت کار تعیین شده است. بر این اساس نرخ زولبیا و بامیه مخلوط ممتاز به ازاء هر کیلو همراه با جعبه ۱۶۰ هزار تومان و نرخ زولبیا و بامیه مخلوط درجه یک به ازاء هر کیلو ۱۳۰ هزار تومان با جعبه اعلام شده است.
وی افزود: امسال اتحادیه در حوزه نظارت بر واحدهای صنفی با همراهی سازمان حمایت از مصرف کننده، صمت و نماینده استانداری بر درجه بندی تغییر یا ارتقاء قنادان دقت نظر و حساسیت بیشتری داشت و حتی برخی از واحدها درجه پایین‌تری داده شد، چون احساس شد که باید در رسته فعالیتی خود تلاش بیشتری داشته باشند.
رئیس اتحادیه صنف قنادان کرج بیان کرد: طی بازدید از واحدهای صنفی،  قنادی‌های ممتاز از ۷۰ واحد به ۲۶ واحد کاهش پیدا کرد تا تلاش خود را برای افزایش کیفیت و رفع مشکلات خود بیشتر کنند.  مابقی واحدها هم در سطح درجه یک طبقه بندی شده اند. بر این اساس در خصوص دو نرخی شدن فروش زولبیا و بامیه تصمیم گیری شد.
رجب زاده در ادامه در مورد تولید شیرینی مورد نیاز  گفت: با توجه همزمانی ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، توزیع تقریبا ۲۵۰ تن شکر برای واحدهای صنفی در نظر گرفته شده که حواله‌های آن هم اختصاص داده شده است تا نسبت به دریافت شکر مورد نیاز خود اقدام کرده و با قیمت مناسبی هم تولیدات خود را به مصرف کنندگان عرضه کنند.
رجب زاده  افزود: استانداری و صمت مساعدت قابل تقدیری با اتحادیه قنادان داشتند، از این رو از لحاظ تامین مواد اولیه امسال، شرایط اتحادیه و صنف شرایط مناسبی است. امیدواریم سال خوبی برای مردم و هم برای واحدهای صنفی باشد.
وی در ادامه گفت: از لحاظ تولید شیرینی استان البرز  در کشور بدون تردید جز چهار یا پنج استان برتر این حوزه است، چون استان در حوزه شیرینی و حجم تولید آن بسیار فعال و  پویاست. با توجه به شرایط و بازار خوبی که برای این صنف ایجاد شده، امیدواریم این شرایط همچنان برای صنف زحمتکش قنادان  ادامه داشته باشد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین