تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
plusresetminus
حزب الله: فرمانده فراجا با تاکید بر اینکه پلیس باید بتواند در سال ۱۴۰۳، آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزند که این سال توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد، گفت: قطعا اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره شوند
۰
کد مطلب : ۳۳۳۲۱۴
اجازه نمی‌دهیم گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره شوند/ شهادت ۹۰ مامورپلیس در سال ۱۴۰۲
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار احمدرضا رادان در رزمایش نوروز ۱۴۰۳ که صبح امروز در میدان آزادی تهران برگزار شد، با تبریک ایام ماه مبارک رمضان و سال نو به مردم ایران و پرسنل فراجا گفت:‌ آخرین لحظات سال ۱۴۰۲ را طی می‌کنیم، سالی که فراز و نشیب‌های بسیاری داشت و مملو از ماموریت‌های فشرده برای پلیس بود از طرح نوروزی ۱۴۰۲ گرفته تا طرح تابستانی و طرح اربعین، طرح زمستانی و وقایع مختلف همه در این سال اجرا شد. 
وی با گرامیداشت یاد شهدای انتظامی کشور در سال ۱۴۰۲ گفت:‌ در این سال انتظامی کشور بیش از ۹۰ شهید را در راه تامین آرامش و امنیت مردم تقدیم کشور کرد. مردمی که شایسته بهترین‌ها در تمام ابعاد و به خصوص در بعد امنیتی و انتظامی هستند.
رادان افزود: با شهدای انقلاب، انتظامی و شهدای ۱۴۰۲ عهد و پیمان می‌بندیم که رهرو آنان باشیم. همچنین به جانبازان انقلاب و انتظامی درود فرستاده و عهد می‌بندیم که پاسدار جانبازی آنها در خدمت به مردم ایران و تامین کننده نظم و امنیت آنان باشیم.
فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: در حالی که نوروز و تعطیلات آغاز می‌شود تا مردم خستگی یک سال را از تن بیرون کرده و استراحتی توأم با آرامش انجام دهند، مجاهدان فی سبیل‌الله مجموعه انتظامی در بهار قرآن و طبیعت از آسایش خود گذشته تا امنیت و آرامش مردم را پایدار کنند؛ آنها بر این عهد ایستاده و امروز نمونه‌ای از آمادگی کشور را در تهران به نمایش گذاشتند.
فرمانده فراجا با بیان اینکه امروز نیروهای پلیس در مرز، روستاها، خیابان‌ها و جاده‌های سراسر کشور برای تامین امنیت و آرامش مردم آماده‌باش هستند، گفت:‌ امیدواریم تا خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم. همکاران من در شهرهای مسافرپذیر آمادگی مضاعفی برای تامین نظم و امنیت دارند و در شهرهای مسافرفرست نیز تمهیدات دیگری برای تامین امنیت منازل و اموال مردم اتخاذ شده است.
اجازه نمی‌دهیم گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره شوند/ شهادت ۹۰ مامورپلیس در سال ۱۴۰۲
رادان ابراز امیدواری کرد که پلیس بتواند در سال ۱۴۰۳، آرامش و امنیت را به گونه‌ای رقم بزند که این سال توأم با امنیت بیشتر برای مردم باشد و گفت: قطعا اجازه نمی‌دهیم که گردن‌کشان و قانون‌گریزان بر مردم چیره شوند.
وی با بیان اینکه برخورد با پدیده سرقت و مقابله با آن یکی از اولویت‌های پلیس است، گفت: سارقان تحت رصد کامل پلیس هستند. علاوه بر آنان با قاچاقچیان کالا و مواد نیز برخورد خواهد شد و پایش در مرزها را نیز با قوت ادامه می‌دهیم.
فرمانده فراجا از ساماندهی چندین هزار گشت خودرویی، موتوری، آگاهی و راهور در شرق و غرب تهران بزرگ و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خبر داد و گفت:‌ امیدوارم همه شهروندان نیز با رعایت مقررات و مسائل امنیتی و انتظامی در نگهداشت وسایل خود همکار خوبی برای پرسنل سازمان انتظامی باشند.
در رزمایش امروز که با شعار «آرامش و امنیت در بهار قرآن و بهار طبیعت» برگزار شد، فرمانده فراجا از گشت‌های موتوری و خودرویی و سایر یگان‌های نمونه مستقر در میدان آزادی که قرار است در طرح اقتدار نوروز ۱۴۰۳، آرامش و امنیت ساکنان و مسافران نوروزی در استان تهران را تامین کنند، بازدید کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین