تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: در دهمین جشنواره لاله هایِ کرج کارگاه ساخت سردیس شهید مهدی فلاحت پور هنرمند برجسته البرزی و فیلمبردار مجموعه روایت فتح آغاز شده است.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۱۶۷
ساخت سردیس شهید مدافع مردم فلسطین
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی با اشاره به آغاز ساخت سردیس شهید مهدی فلاحت پور هنرمند برجسته البرزی و فیلمبردار مجموعه روایت فتح اظهار کرد: شهید فلاحت پور در اردیبهشت سال۱۳۷۱، به همراه اکیپ روایت فتح، برای فیلمبرداری مجموعه «سه نسل آواره» به لبنان رفت که هنگام فیلمبرداری در منطقه بقاع غربی و در نزدیکی خط تماس رزمندگان لبنانی و سربازان رژیم غاصب صهیونیستی، با اصابت راکت هوا به زمین یکی از هلی کوپترهای ارتش رژیم غاصب صهیونیستی به شهادت رسید.
وی افزود: این شهید مدافع مردم فلسطین در تاریخ ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۷۱ در روستای چندار ساوجبلاغ، کنار مزار مادرش به خاک سپرده شد.
رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: همزمان با برپایی دهمین جشنواره لاله‌های کرج ساخت سردیس این شهید والامقام به هنرمندی استاد منصور آذری از استادان برجسته مجسمه‌سازی ایران آغاز شده و جذابیت ساخت آن در حضور بازدیدکنندگان باعث توقف آن‌ها در کنار این کارگاه و آشنایی با این شهید شده است.
ساخت سردیس شهید مدافع مردم فلسطین
ساخت سردیس شهید مدافع مردم فلسطین
ساخت سردیس شهید مدافع مردم فلسطین
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین