تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
plusresetminus
حزب الله: یک رسانه آمریکایی به‌نقل از یکی از مقامات ارشد آمریکایی جزئیات جدیدی از رخنه موشک‌های ایران در سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی و ضربه به دو پایگاه این رژیم فاش کرد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۲۲۳
افشای جزئیات تازه از ضربه موشکی ایران به دو پایگاه اسرائیل
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز، در گزارشی به‌نقل از یک مقام ارشد آمریکایی که نامش را فاش نکرد، نوشت: حداقل 9 موشک ایران با شکستن پدافند هوایی اسرائیل به دو پایگاه هوایی اسرائیل ضربه زدند.
بنا بر این گزارش، 5 موشک بالستیک ایران به پایگاه هوایی نواتیم برخورد کرده‌اند.
این مقام اعتراف کرد که در اصابت 5 موشک به پایگاه نواتیم یک هواپیمای ترابری سی‌‌ـ‌130 و یک باند پروازی که به‌گفته این مقام مورد استفاده نبوده است و تأسیسات انبار در آن نگهداری می‌شده و خالی بوده است، ضربه و خسارت دیده‌اند.
به‌گفته وی، 4 موشک دیگر به پایگاه هوایی نگو (نقب) اصابت کرده‌اند، با این حال این مقام آمریکایی مدعی شد که خسارات جدی در این حمله گزارش نشده است.
اعتراف این مقام آمریکایی به رخنه و ضربه موشک‌های ایران در سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی درحالی است که مقامات صهیونیست مدعی هستند که 99 درصد از موشک‌های کروز و بالستیک ایران را که در حمله تلافی‌جویانه یکشنبه علیه اسرائیل به‌کار گرفته شدند، رهگیری کرده‌اند.
اسرائیلی‌ها با این حال اعتراف کرده‌اند که سامانه‌های پدافندی و جنگنده‌های 4 کشور هم‌پیمان، به این رژیم در رهگیری و مقابله با حمله هوایی ایران کمک کرده‌اند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین