تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
plusresetminus
حزب الله:تهیه کننده برنامه «برمودا» گفت: به هدفمان در «برمودا» نزدیک شدیم، اما هیچ وقت نمی‌توانم اعلام کنم که کامل به هدف رسیدیم.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۲۳۱
برنامه «برمودا» به هدفی که داشت نزدیک شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن نجفی سولاری تهیه‌کننده برنامه «برمودا» درباره تولید برنامه «برمودا» گفت: حضور در جمع برمودا خیلی تجربه شیرینی است از کامران نجف زاده گرفته تا تیم تولید، فنی، نویسندگان، اتاق فکر و دیگران، خداراشکر می‌کنم که با خلق یک اثر و برند جدید و متفاوت مواجه هستیم و ان‌شاء‌الله این برنامه بتواند ادامه دار باشد.
برنامه برمودا
او درباره اینکه به هدفشان از ساخت این برنامه رسیدند یا خیر توضیح داد: به هدفمان در برمودا نزدیک شدیم، اما هیچ وقت نمی‌توانم اعلام کنم که کامل به هدف رسیدیم طبیعی است چراکه این برنامه در ابتدای راه است و یک راه طولانی در پیش دارد و یک راه طولانی در تلویزیون چه در حوزه نمایشی یا برنامه سازی نیاز به زمان دارد تا بتواند خودش را ثابت کند و در دل مخاطب جایی پیدا کند و خداراشکر ما این مسیر را می‌رویم و به آن هدف می‌رسیم.
نجفی درباره واکنش‌های مخاطبان عنوان کرد: به نظر تیم برمودا واکنش‌های مثبتی درباره برنامه وجود داشت، فارغ از واکنش مثبت و منفی، این حجم از نظرات و پیام‌ها درباره برنامه‌ای که هفته‌ای سه روز روی آنتن شبکه نسیم رفت برای ما و تیم برمودا اتفاق عجیبی بود. طبیعی است که نظرات مثبت و منفی وجود دارد، اما مسئله این است که در کوتاهترین زمان درباره برنامه صحبت شد.
برنامه برمودا
نجفی خاطرنشان کرد: هر برنامه رنگ و بوی خودش را دارد و تجربه تهیه کنندگی برمودا هم اتفاق جدیدی است، همچنان ما در حال یادگیری هستیم. فضای برمودا تاک شو است و من در ماه محرم تجربه از سرگذشت را داشتم، اما دنیای برنامه برمودا متفاوت است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین