تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
plusresetminus
حزب الله:پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس با توجه به بازیکنان خوبی که در نیم‌فصل دوم جذب کرد، شرایطش نسبت به استقلال بهتر است و شانس زیادی برای قهرمانی دارد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۲۳۳
شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از استقلال است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بهنام ابوالقاسمپور در ارزیابی از عملکرد تیم‌ها در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال و پرسپولیس از بین تیم‌های بالای جدول شانس زیادی برای قهرمانی لیگ دارند. اتفاقاتی که هفته گذشته برای تراکتور و سپاهان به وجود آمد، سبب شد تا شیرازه اتحاد، انسجام و همبستگی این تیم‌ها از هم بپاشد و در حال حاضر مدعیان اصلی قهرمان دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند.
وی گفت: سپاهان با توجه به بازیکنانی که امسال جذب کرده بود از ابتدای فصل این طور به نظر می‌رسید که شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما به دلیل مشکلات مدیریتی که برای این تیم به وجود آمد هم از آسیا عقب افتاد و هم از رقابت‌های لیگ برتر. با توجه به این که سپاهان بازی‌های عقب افتاده داشت و این بازی‌ها می‌توانست نتایج بهتری را برای این تیم در جدول رقم بزند اما نتوانست از این موقعیت به خوبی استفاده کند. اکنون 10 امتیاز با تیم صدر جدولی فاصله دارد و بعید به نظر می‌رسد که بتواند امتیاز از دست رفته را جبران و خود را به صدر جدول نزدیک کند که البته این مسئله برای تیمی با این همه امکانات و مهره دور از انتظار بود.
ابوالقاسمپور درباره وضعیت تراکتور نیز گفت: این تیم به دلیل مشکلاتی که از نظر مربی، بحث مدیریتی و... ایجاد شد، مسائل حاشیه‌ای این تیم زیاد شد و در حال حاضر 9 امتیاز با صدر جدول اختلاف دارد و تصور نمی‌کنم امتیاز از دست رفته را بتواند جبران کند.
وی در پاسخ به این سوال با توجه به اختلاف یک امتیازی که بین استقلال و پرسپولیس برای صدرنشینی وجود دارد، شانس کدام تیم برای قهرمانی زیاد است، توضیح داد: پرسپولیس با توجه به بازیکنانی که در نیم فصل دوم جذب کرد شرایطش به نسبت بهتر از استقلال است. البته تکلیف این کورس تا زمانی که استقلال در یک بازی امتیاز از دست بدهد و پرسپولیس روند پیروزی‌های خود را ادامه دهد، تا پایان فصل مشخص نیست.
این بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان با بیان این که شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است، اظهار کرد: اگر پرسپولیس تا پایان فصل انسجام، وحدت و یکدلی را داشته باشد، نقاط ضعف خود را می‌تواند پوشش دهد. البته هواداران نیز باید در این مسیر کمک کنند تا پرسپولیس سیر قهرمانی خود را طی کند. پرسپولیس اکنون روند خوبی را طی می‌کند، امیدوارم شاهد اتفاقات خوبی در آینده باشیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین