تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
plusresetminus
حزب الله:معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج، از برگزاری دهمین جشن از طرح دوشنبه‌های سالمندی در کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۸۲۷
جشن شاد دوشنبه‌های سالمندی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیر اشتری  ضمن اشاره به جایگاه سالدیدگان به عنوان بخشی از سرمایه‌های اجتماعی و قشر با تجربه و پرتلاش جامعه، اظهار کرد: سالدیدگان در بین عموم مردم و جامعه شهری مورد توجه قرار داشته و فعالیت‌های مناسبت و اجرای برنامه‌های نشاط‌آور و روحیه بخش می‌تواند در جهت افزایش‌ امید به زندگی و ارتقای مشارکت اجتماعی برای آنان تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا و طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سال گذشته، طرح دوشنبه‌های سالمندی با شعار "سالمندان برکت خانواده اند" جهت نکوداشت و تکریم این جایگاه محترم آغاز شده است.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج بیان داشت: در حال حاضر دهمین برنامه از این طرح در روز دوشنبه ۳ اردیبشهت ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در بوستان جهان کرج برگزار می‌شود.

اشتری گفت: موسیقی شاد، استندآپ، مسابقه و جایزه و مشاوره سلامت روان و... از بخش‌های متنوع این جشن بزرگ خواهد بود که با حضور جمع کثیری از سالدیدگان، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های دوست داشتنی برگزار خواهد شد.

وی از تمامی شهروندان دعوت کرد تا با جمع‌های خانوادگی و با حضور پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌های خود در این جشن پرشور و نشاط حضور پیدا کنند.
شایان ذکر است سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج برنامه‌های متنوع نشاط اجتماعی، رویدادهای هنری و مراسم‌های ملی و مذهبی و... به‌خصوص در ایام دهه کرامت تدارک دیده که در روزها و هفته‌های آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.
جشن شاد دوشنبه‌های سالمندی
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین