تاریخ انتشاردوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
plusresetminus
حزب الله: جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در صد و نود و نهمین روز از جنگ به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه داده و تا بدین لحظه و ده‌ها شهید و مجروح بر جای گذاشته‌اند.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۸۶۴
اعلام آمار جدید قربانیان غزه در سایه ادامه جنایات اشغالگران
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، وزارت بهداشت غزه امروز اعلام کرد رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۵۴ نفر شد.
این وزارتخانه اعلام کرد جنایات رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱۰۴ زخمی برجای گذاشت.
طبق این بیانیه، با احتساب شهدای جدید شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر تا به امروز به ۳۴ هزار و ۱۵۱ نفر افزایش یافته است.
این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که از ابتدای تجاوزات به غزه تا کنون ۷۷ هزار و ۸۴ فلسطینی نیز مجروح شده‌اند.
وزارت بهداشت غزه همچنین گزارش داد: جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر خانه‌ای را در منطقه «الحدبه» در دیر البلح در مرکز نوار غزه بمباران کردند.
ارتش رژیم صهیونیستی امروز حملات وحشیانه‌ای را به جنوب نوار غزه انجام داده و چند فلسطینی را به شهادت رساند و یا مجروح کرد.
در همین راستا، سازمان دفاع مدنی نوار غزه اعلام کرد که تعداد پیکرهای شهدای کشف شده از مجتمع پزشکی «ناصر» در «خان‌یونس» به ۲۱۰ نفر رسیده است و این تعداد همچنان ممکن است افزایش قابل توجهی داشته باشد.
روزنامه العربی الجدید در این باره گزارش داد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز به حملات خود به شهر رفح در جنوب نوار غزه ادامه دادند و طی ۲۴ ساعت ۲۶ شهید و تعداد زیادی مجروح بر جای گذاشتند.
طبق این گزارش، تعداد شهدای خانواده «عبد العال» در رفح نیز به ۲۰ شهید رسید که بیشتر آنها زن و کودک هستند.
ادامه جنایات اشغالگران در شمال، مرکز و جنوب غزه
جنگنده‌های اشغالگران همچنین خانه‌ای را در پشت پاسگاه پلیس «تل السلطان» در نزدیکی مرز مصر و خانه‌ای را در منطقه «مصبح» در رفح هدف قرار دادند.

مرکز نوار غزه

دو شهروند فلسطینی نیز بر اثر بمباران منزلشان در غرب اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند.
تعداد زیادی کودک نیز در انفجار خانه‌ای در مرکز اردوگاه النصیرات زخمی شدند.
بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی همچنین با هدف قرار دادن پنل‌های خورشیدی در پشت بام بیمارستان «العوده» در النصیرات، آسیب جدی به آن وارد کردند.
ادامه جنایات اشغالگران در شمال، مرکز و جنوب غزه
رژیم صهیونیستی همچنین مسجد «التقوی» در «البریج» واقع در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد.
جنگنده های اشغالگران در ادامه به منطقه «الزوایده» در مرکز نوار غزه حمله کردند. در ادامه این حملات جنایتکارانه خانه‌ای در منطقه «البروک» در «دیرالبلح» نیز هدف قرار گرفته شد.

شهر غزه و شمال

شهر غزه و شمال نوار غزه نیز از حملات امروز رژیم صهیونیستی بی‌نصیب نبودند و جنگنده‌های این رژیم مناطقی را در شهر غزه هدف قرار دادند.
طبق این گزارش، در بمباران رژیم صهیونیستی که خانه‌ای را در منطقه «المصلبه» در محله «الزیتون» واقع در جنوب شهر غزه هدف قرار داد، دو فلسطینی مجروح شدند.
جنگنده‌های رژیم اشغالگر همچنین محله «الصبره» در شهر غزه را هدف قرار دادند.
ادامه جنایات اشغالگران در شمال، مرکز و جنوب غزه
توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز حملاتی را به شمال نوار غزه و شرق شهر غزه انجام داد.
از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.
در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به‌ویژه شمال غزه در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین