تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۰
plusresetminus
حزب الله: سرمربی ایتالیایی رئال مادرید از پیروزی برابر منچستر سیتی بسیار خوشحال است و به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۵۴۱
آنچلوتی: رئال مادرید هیچ وقت نمی‌میرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رئال مادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرد و حریف بایرن مونیخ در این مرحله شد. رئال در بازی برگشت یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی موفق به شکست منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی شد.
به نقل از آس، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و گل هم زدیم. سیتی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت و ما بسیار خوب در این بازی دفاع کردیم. ما اطمینان داشتیم که راهی دور بعد می‌شویم. لونین شب خوبی را تجربه کرد. تنها اینگونه می‌توان در خانه سیتی به پیروزی دست پیدا کرد.
سرمربی ایتالیایی رئال مادرید ادامه داد: اینکه تیم برای پیروزی می‌جنگد و دست به فداکاری می‌زند واقعا خوشحال کننده است. ما کیفیت لازم را هم داشتیم. رودیگر با پنالتی‌ای که زد من را غافلگیر کرد و به نظرم همه چیز برای ما به خوبی پیش رفت. امشب واقعا بسیار خوب دفاع کردیم. رئال در شرایط سخت همواره می‌جنگد و راه مناسب را پیدا خواهد کرد. رئال مادرید هیچ‌وقت نمی‌میرد و تسلیم نمی‌شود.
آنچلوتی درباره صحبت‌هایی که پس از پایان بازی با گواردیولا داشت، گفت: او صعود به دور بعد را به من تبریک گفت و برای رئال آرزوی موفقیت کرد. او انسان خوبی است و همواره این را نشان داده و البته در یک باشگاه بزرگ حضور دارد.
سرمربی رئال مادرید در پایان درباره دیدار حساس برابر بارسلونا در ال کلاسیکو که یکشنبه هفته بعد برگزار می‌شود، گفت: ما مشکل بدنی نخواهیم داشت و خیلی زود خود را آماده این بازی خواهیم کرد. دست به کار بزرگی در شهر منچستر زدیم. شاید همه فکر می‌کردند که رئال قبل از بازی به خاطر نتیجه دیدار رفت، مرده و کار ما تمام شده اما رئال هیچ‌وقت نمی‌میرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین